مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-08پزشكي

بیش از 110 نفر به دلیل آلودگی آب در شیخ صله مسموم شدند


مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه گفت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی آلودگی آب “روستای شیخ صله” شهرستان ثلاث باباجانی مورد تایید است و بیش از 110 نفر مسموم شدند.

- جلیل بالایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از صبح روز گذشته تا کنون بیش از 110 نفر از اهالی روستای شیخ صله با اعلام بروز علائم مسمومیت به مراکز درمانی شهرستان ثلاث باباجانی مراجعه کرده اند.

وی افزود: از مراجعه کنندگان روز گذشته تا این لحظه 80 نفر به صورت درمان سرپایی مداوا شده و 11 نفر در بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی بستری و 20 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی شهرستان های کرمانشاه و جوانرود اعزام شده اند.

مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه گفت: از 2 هزار و 100 نفر ساکن روستای شیخ صله تنها در حدود 110 نفر یعنی 5 درصد از جمعیت آن به مسمومیت دچار شده اند که در دسته بندی مخاطرات به عنوان مخاطره محلی شهرستانی تلقی می شود.

وی گفت: با اعلام دانشگاه علوم پزشکی طی آزمایشات انجام شده بر روی آب روستا، منشأ مسمومیت اهالی روستا آب آلوده بوده است که سریعاً کلیه آب رسانی لوله کشی روستا تا رفع کامل آلودگی قطع شد.

بالایی تصریح کرد: تا پاکسازی و رفع کامل آلودگی آب، آب مورد نیاز اهالی از طریق تانکرهای سیار و آب های بسته بندی توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 110 نفر به دلیل آلودگی آب در شیخ صله مسموم شدند

بیش از 110 نفر به دلیل آلودگی آب در شیخ صله مسموم شدند