مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-08سياسي

درک واقعیات جهان به دور از تفکرات منفی نگرانه در «واقعیت»


با وجود تمام اتفاقاتی که امروزه در جهان رخ می دهد و باعث نگرانی افراد زیادی می شود، اما می توان گفت که اکثریت انسان ها در مورد اتفاقات و واقعیات آن اشتباه می کنند و بهتر است این توانایی را پیدا کنند تا برخلاف آنچه در جهان، - درک واقعیات جهان به دور از تفکرات منفی نگرانه در واقعیت ایسنا/خراسان رضوی با وجود تمام اتفاقاتی که امروزه در جهان رخ می دهد و باعث نگرانی افراد زیادی می شود، اما می توان گفت که اکثریت انسان ها در مورد اتفاقات و واقعیات آن اشتباه می کنند و بهتر است این توانایی را پیدا کنند تا برخلاف آنچه در جهان، واقعیت به حساب می آید احساسی نداشته باشند.

زمانی که انسان ها در مورد مسائل به جای پذیرفتن واقعیت صرفا نگران هستند، توانایی تمرکز روی مسائل مهم تر و واقعی تر زندگی را از دست می دهند.

البته برای رهایی از این افکار نگران کننده افراد باید به دنبال اطلاعات صحیح و تفکرات سالم باشند و از منفی نگری فاصله بگیرند.

کتاب واقعیت را هانس روزلینگ برای به دست آوردن تفکری روشن نسبت به جهان نوشته و قصد دارد شیوه جهان بینی مخاطب را تغییر داده و او را برای بحران ها و فرصت های آینده زندگی آماده کند.

این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز و آمازون بوده و با هدف برملا کردن اشتباه اکثریت انسان ها در مورد واقعیت های جهان نوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درک واقعیات جهان به دور از تفکرات منفی نگرانه در «واقعیت»

درک واقعیات جهان به دور از تفکرات منفی نگرانه در «واقعیت»