مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-08سياسي

یازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در ایلام برگزار می شود


یازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در منزل شهید« ناصر علوی فیلی» با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده های معزز آنان در ایلام برگزار می شود.

- ایسنا/ایلام یازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در منزل شهید ناصر علوی فیلی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده های معزز آنان در ایلام برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یازدهمین هفته از آیین معنوی طرح ملی سه شنبه های تکریم در این هفته با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان در منزل شهید ناصرعلوی فیلی برگزار می شود.

یادآور شد: طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به منظور تجلیل و تکریم از خانواده های معزز شهدا و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در استان ایلام به مدت 13 هفته تا 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان هر هفته در منزل یکی از شهدا برگزار می شود، گفت: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در ایلام برگزار می شود

یازدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در ایلام برگزار می شود