مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-08حوادث

کشف بیش از 13 تن مواد مخدر در پایتخت


فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از 13 تن و 600 کیلوگرم موادمخدر در پایتخت کشف شده است، از راه اندازی دهکده بازپروری معتادان متجاهر در آینده نزدیک خبر داد.

- فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از 13 تن و 600 کیلوگرم موادمخدر در پایتخت کشف شده است، از راه اندازی دهکده بازپروری معتادان متجاهر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسین رحیمی در حاشیه برگزاری دومین همایش مسئولان مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم خورده ملت ایران ترانزیت موادمخدر و توزیع آن داخل کشور است، اظهار کرد: نزدیک به دو دهه است که آمریکا و کشورهای عضو ناتو در جنوب شرقی کشور در همسایه ایران مستقر و در این سال ها تولید موادمخدر را به بیش از 10 تا 15 برابر افزایش داده اند.

وی با بیان اینکه این اقدامات دشمن باعث شده ملت مظلوم و بی پناه افغانستان به مسیر تباهی بروند، گفت: امروزه بین 300 تا 400 هزار هکتار از زمین های کشاورزی کشور افغانستان زیر کشت خشخاش و موادمخدر است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین اهداف دشمنان ضربه زدن بر پیکره ملت ما و نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: دشمنان یک روز با طراحی نقشه جنگ 8 ساله سپس با محاصره سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 13 تن مواد مخدر در پایتخت

کشف بیش از 13 تن مواد مخدر در پایتخت