مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-08اقتصادي

یک هزار و 640 روستای کرمانشاه دارای دهیاری است


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری و شوراهای استانداری کرمانشاه گفت: یک هزار و 640 روستا از مجموع 2 هزار و 595 روستای دارای سکنه استان، دارای دهیاری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرماشناه، امیر خسروانی امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه 2 هزار و 595 روستای استان دارای سکنه هستند، اظهار داشت: یک هزار و 640 روستا از این تعداد شرایط جمعیتی به صورتی است که دارای دهیار هستند.

وی از روستاها به عنوان یک کانون و مولد تولید یاد کرد و گفت: روستاییان هزینه کمتری برای دولت دارند و تولید کننده هستند، اهالی روستاها باحداقل امکانات زندگی می کنند که این حداقل امکانات آن ها را تبدیل به تولید کننده کرده است.

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری و شوراهای استانداری کرمانشاه ادامه داد: تمام روستاهای استان کرمانشاه ظرفیت گرشگری و مسافرپذیری را دارند، روستاها با قابلیت گردشگری بیشتر مورد توجه نظام است و مشکلات آن ها با حساسیت ویژه ای از سوی مسؤولان پیگیری می شود.

خسروانی با اشاره به بازگشایی مدارس و دسترسی روستاهای استان به اینترنت برای استفاده دانش آموزان از شبکه شاد، گفت: عمده روستاهای استان از طریق تلفن ثابت دسترسی به اینترینت دارند و بیشتر روستاها نیز اتصال اینترنت آن ها از طریق همراه اول یا ایرانسل امکان پذیر است، تعدادی امکان دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 640 روستای کرمانشاه دارای دهیاری است

یک هزار و 640 روستای کرمانشاه دارای دهیاری است