مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-08سياسي

تدوین الزامات در 9 کمیته تخصصی ایمیدرو با کمک بخش خصوصی


رییس هیات عامل ایمیدرو ضمن اشاره به اهمیت توسعه صنعت گوهرسنگ ها، از اقدامات ایمیدرو در 9 کمیته تخصصی این صنعت، متمرکز بر هم اندیشی با انجمن های بخش خصوصی خبر داده و اعلام کرد که شاهد یک همگرایی ملی در سطوح مختلف کشور هستیم.

- رییس هیات عامل ایمیدرو ضمن اشاره به اهمیت توسعه صنعت گوهرسنگ ها، از اقدامات ایمیدرو در 9 کمیته تخصصی این صنعت، متمرکز بر هم اندیشی با انجمن های بخش خصوصی خبر داده و اعلام کرد که شاهد یک همگرایی ملی در سطوح مختلف کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خداداد غریب پور در جلسه برنامه ریزی و تصمیم سازی شورای سیاست گذاری توسعه صنعت گوهرسنگ ها، با بیان اینکه توسعه صنعت گوهرسنگ ها مورد حمایت مقام معظم رهبری و رییس جمهور است، گفت: مقام معظم رهبری عنایت ویژه به توسعه صنعت گوهرسنگ ها دارند و تاکید ایشان متمرکز بر جلوگیری از خام فروشی است.

از سوی دیگر رییس جمهور نیز در این زمینه دستوراتی را مبنی بر همگرایی سازمان ها و ارگان ها با راهبری ایمیدرو و در راستای سند ملی توسعه گوهرسنگ ها اعلام داشتند تا تحقق برنامه های این حوزه تسریع شود.

رییس هیات عامل ایمیدرو در رابطه با اقدامات انجام شده در این حوزه، اظهار کرد: تدوین الزامات و اصلاحات مورد نیاز جهت اجرایی کردن برنامه های عملیاتی برای توسعه صنعت گوهرسنگ ها و دستیابی به اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین الزامات در 9 کمیته تخصصی ایمیدرو با کمک بخش خصوصی

تدوین الزامات در 9 کمیته تخصصی ایمیدرو با کمک بخش خصوصی