مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-08اجتماعي

صدور دستور قطع آب روستای «شیخ صله» ثلاث باباجانی/ 120 نفر از اهالی مسموم شدند


جلیل بالایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص مسمومیت دسته جمعی اهالی روستای شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی، اظهار داشت: تقریبا روز گذشته از اوایل ساعت هشت صبح، مراجعات اهالی روستای مرزی شیخ صله با علائم مسمومیت به مراکز درمانی ثلاث باباجانی آغاز شد.

وی با بیان اینکه از ساعت 5 بامداد امروز تا کنون مراجعه جدید نداشته ایم، گفت: در مجموع حدود 120 بیمار با علائم مسمومیت به مراکز درمانی شهرستان مراجعه کردند که 89 مورد از آن ها با انجام اقدامات درمانی به صورت سرپایی ترخیص شدند و 20 نفر هم  به مرکز درمانی کرمانشاه و جوانرود اعزام و الان هم 11 نفر بستری هستند.

مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: با توجه به سطح بندی مخاطره که یک سطح بندی محلی است، بلافاصله فرماندار شهرستان با تشکیل جلسه کمیته بهداشت دستور قطع آب روستا را صادر کرد، مخازن تخلیه شده اند و آبرسانی به صورت سیار و به صورت بطری های آب معدنی در حال انجام است و همچنین نمونه برداری به مراکز آزمایشگاهی ارسال شده است.

وی ادامه داد: طبق آخرین خبری که از فرمانداری به دست ما رسیده علت مسمومیت آلودگی آب احتمالا ناشی از فاصلاب باشد که دستور بهسازی چشمه آب این منطقه را صادر کردیم و آبرسانی هم به صورت سیار انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور قطع آب روستای «شیخ صله» ثلاث باباجانی/ 120 نفر از اهالی مسموم شدند

صدور دستور قطع آب روستای «شیخ صله» ثلاث باباجانی/ 120 نفر از اهالی مسموم شدند