مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-08فناوري

بروز نقص امنیتی در یک نرم افزار ویدئوکنفرانس


یک نقص امنیتی در نرم افزار ویدئوکنفرانس Jabber شناسایی شده که تبعات ناشی از آن بسیار خطرناک است و در صورت بهره برداری از آن، احراز هویت مهاجم غیرمجاز تأیید شده و در نتیجه می تواند از راه دور کد دلخواد را اجرا کند.

- یک نقص امنیتی در نرم افزار ویدئوکنفرانس Jabber شناسایی شده که تبعات ناشی از آن بسیار خطرناک است و در صورت بهره برداری از آن، احراز هویت مهاجم غیرمجاز تأیید شده و در نتیجه می تواند از راه دور کد دلخواد را اجرا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیوع کرونا از آغاز سال 2020، بسیاری از برنامه های شهروندان، کسب وکارها و دولت ها را تحت تاثیر قرار داده و بعضا منجر به تعطیلی آن شده است.

از طرفی ضرورت اجرای پروتکل‎های بهداشتی و نگرانی از ادامه دار شدن کرونا، باعث شده شرکت ها و سازمان های دولتی در حال بررسی ویدئوکنفرانس به عنوان راه حل نهایی برای اتصال با کارمندان از راه دور، مشتریان و کارمندان باشند تا آن را جایگزین تماس مستقیم کنند.

برنامه های ویدئوکنفرانس به ابزاری کاربردی برای تعامل میان تیم های کاری کوچک، متوسط و بزرگ و حفظ گردش کار روزانه تبدیل شده اند.

با وجود این، افزایش استفاده از برنامه های آنلاین، فرصت را برای مهاجمان سایبری هم افزایش داده برای اینکه به اطلاعات کاربران و شرکت ها دسترسی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز نقص امنیتی در یک نرم افزار ویدئوکنفرانس

بروز نقص امنیتی در یک نرم افزار ویدئوکنفرانس