مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-08اقتصادي

حفر 23 حلقه چاه آزادگان جنوبی در مراحل پایانی است


مدیر پروژه حفاری میدان نفتی آزادگان جنوبی در شرکت ملی حفاری ایران گفت: اجرای پروژه حفاری 3+20 حلقه چاه توسعه ای در این میدان با 98 درصد پیشرفت در مراحل پایانی کار قرار دارد.

- مدیر پروژه حفاری میدان نفتی آزادگان جنوبی در شرکت ملی حفاری ایران گفت: اجرای پروژه حفاری 3+20 حلقه چاه توسعه ای در این میدان با 98 درصد پیشرفت در مراحل پایانی کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، محمد خاوری نژاد از پیشرفت 98 درصدی حفاری 23 حلقه چاه توسعه ای میدان آزادگان جنوبی خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد چاه، تاکنون حفاری و تکمیل 21 حلقه پایان یافته است.

وی افزود: در پروژه حفاری 3+20 حلقه چاه میدان نفتی آزادگان جنوبی، تاکنون 81 هزار و 103 متر حفاری انجام شده است، در ضمن با توجه به اینکه آغاز این پروژه با مراحل پایان عملیات حفاری 40 حلقه چاه در این موقعیت از سوی ملی حفاری هم زمان شد، در ابتدا عملیات اجرایی با یک دستگاه حفاری کلید خورد و در ادامه به 9 دکل حفاری رسید.

مدیر پروژه حفاری میدان نفتی آزادگان جنوبی در شرکت ملی حفاری ایران گفت: با پیشرفت کار پروژه حفاری میدان آزادگان جنوبی، تعداد دکل ها به چهار دستگاه تقلیل یافت و هم اکنون با نزدیک شدن به زمان پایان پروژه، تنها دستگاه حفاری 28 فتح در منطقه استقرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر 23 حلقه چاه آزادگان جنوبی در مراحل پایانی است

حفر 23 حلقه چاه آزادگان جنوبی در مراحل پایانی است