مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-08سياسي

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در اردبیل


رییس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» با همکاری بسیج سازندگی، مجمع جهادگران و اداره کل کتابخانه های عمومی استان در حال برگزاری است.

- مهدی اصلانی زاویه عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب سلام بر ابراهیم که برگرفته از زندگی نامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی است، در سطح استان در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقه با همکاری سازمان بسیج سازندگی، مجمع جهادگران و اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در حال برگزاری است و علاقمندان تا 5 مهرماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل با اشاره به نحوه شرکت در مسابقه، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند کتاب و سوالات را با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان اردبیل یا کانال جهادگران استان اردبیل در پیام رسان بله به آدرس Ardabilpl.

ir نیز امکان پذیر است.

اصلانی بیان کرد: شرکت کنندگان می توانند جواب 10 سوال مطرح شده در مسابقه را تا 5 مهرماه به صورت یک عدد ده رقمی بدون فاصله و پشت سر هم به شماره پیامکی 1000045013 ارسال کنند.

تجلیل از 40 نفر برگزیده مسابقه کتابخوانی رییس مجمع جهادگران استان اردبیل تشریح کرد: اسامی برگزیدگان مسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در اردبیل

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در اردبیل