مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-08سياسي

صحیفه شهدای لرستان تالیف می شود


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گفت: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس مجموعه وصایای شهدای لرستان، در یک مجموعه چند جلدی چاپ و منتشر می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گفت: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس مجموعه وصایای شهدای لرستان، در یک مجموعه چند جلدی چاپ و منتشر می شود.

محسن رشیدی دوشنبه، هفدهم شهریور در دیدار با مدیرکل حوزه هنری لرستان با اشاره به نقش استان در دوران دفاع مقدس و این که رمز ماندگاری دستاوردهای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ثبت و به تصویر کشیدن آن هاست، افزود: با وجودی که لرستان دومین استان خسارت دیده در دوران دفاع مقدس است و شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اما تاکنون نتوانسته ایم آن گونه که در شأن مردم ولایتمدار و شهیدپرور این دیار است رشادت ها و حماسه آفرینی های شان را به تصویر بکشیم.

وی با بیان این که سهم دفاع مقدس در مبلمان شهری استان بسیار ناچیز است، گفت: در دوران دفاع مقدس اقشار، اصناف و گروه های سنی مختلف در مناطق جنگی حاضر می شدند و شهدا مربوط به قشر و یگان خاصی نیستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با بیان این که 950 تن از شهدای استان ما از جامعه دانش آموزی هستند ولی میدانی به اسم شهدای دانش آموز نداریم، ادامه داد: نوجوان و جوان امروزی نیازمند آشنایی با تفکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحیفه شهدای لرستان تالیف می شود

صحیفه شهدای لرستان تالیف می شود