مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-08سياسي

تجلیل از 120 هزار رزمنده فارس در چهل سالگی دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس یکی از برنامه های شاخص بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس را تجلیل از 120 هزار رزمنده فارس اعلام کرد.

- سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی در جلسه ویدئوکنفرانسی با فرمانداران و فرماندهان نواحی سپاه استان فارس، یادآور شد: اجرای برنامه های مورد نظر در راستای بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از ابتدای امسال آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حفظ آثار دفاع مقدس فارس، کوشکی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای پاسداشت دلاور مردی و رشادت های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس پیش بینی و بخشی از آنها اجرایی شده است، گفت: برخی از برنامه ها در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود که تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان یکی از آنهاست.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط برخی از فرمانداران شهرستان های استان فارس در بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس، گفت: باید ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان ها به ریاست فرمانداران و به دبیری فرماندهان نواحی سپاه هر شهرستان تشکیل شده و برنامه ریزی مشخصی برای این موضوع انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 120 هزار رزمنده فارس در چهل سالگی دفاع مقدس

تجلیل از 120 هزار رزمنده فارس در چهل سالگی دفاع مقدس