مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-08سياسي

نتیجه فعالیت های آموزشی و تعلیمی باید تربیت افراد مؤمن باشد


فعالیت های آموزشی و تعلیمی باید به تربیت افراد مومن و معتقد باشد منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم نهضت کمک مومنانه و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان که صبح امروز سه شنبه در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شکر می کنیم که مردم در حمایت معیشتی و تأمین لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان پای کار آمده اند و تعداد زیادی لوازم مورد نیاز تحصیل را فراهم کرده اند.

وی لزوم تعاون اهل ایمان با یکدیگر، بر اساس تقوا و پارسایی را سفارش خدای متعال عنوان کرد و افزود: خدای متعال فرموده در مسیر ایمان حرکت کنید و در فضای آموزش و پرورش نیز می باید تلاش کنیم خروجی همه کارهای آموزشی و تعلیمی افراد مؤمن و معتقد به خدا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: نیکوکاری آن است که کسی به خدای عالم و روز قیامت و فرشتگان و کتاب آسمانی و پیغمبران ایمان بیاورد و دارایی خود را در راه دوستی خدا به خویشان، یتیمان، فقیران و در راه ماندگان ببخشد و این مسیر مواسات در راستای این کلام خداوند است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خدا فرموده فرزندانی تربیت کنید که نماز به پا دارند، زکات بپردازند و رفتار شایسته داشته باشند و در سختی ها و گرفتاری ها صبر داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه فعالیت های آموزشی و تعلیمی باید تربیت افراد مؤمن باشد

نتیجه فعالیت های آموزشی و تعلیمی باید تربیت افراد مؤمن باشد