مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 12:302020-09-08سياسي

اجرای بیش از 29 برنامه ویژه چهل سالگی دفاع مقدس در شهرستان اسکو


فرماندار شهرستان اسکو از اجرای بیش از 29 برنامه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اسکو از اجرای بیش از 29 برنامه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

بابک رضی منش، ظهر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به بزرگداشت هفته دفاع مقدس بر لزوم همکاری تمام ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه باشکوه تر و باعظمت تر این هفته تاکید کرد و گفت: تدوین برنامه های بدیع و نوآورانه و استفاده از زبان هنر برای بیان واقعیت های جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید برای انتقال پایدار این مفاهیم بکوشیم.

وی، نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا، برنامه های متنوع فرهنگی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در قالب برنامه های متنوع را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس، عنوان کرد.

وی متذکر شد: هفته دفاع مقدس مظهر آرمان خواهی ملتی آزاده، مظهر ایثار و از خودگذشتگی، ایستادگی و پایداری جوانانی مومن انقلابی بوده و مظهر بروز و ظهور حکمت خداوند متعال است، چرا که جنگی که برای خاموش کردن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 29 برنامه ویژه چهل سالگی دفاع مقدس در شهرستان اسکو

اجرای بیش از 29 برنامه ویژه چهل سالگی دفاع مقدس در شهرستان اسکو