مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 13:202020-09-08سياسي

تغییر و یا استعفاء نماینده ولی فقیه در استان قزوین کذب است


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با بیان اینکه تغییر و یا استعفا نماینده ولی فقیه در استان کذب است، گفت: مجمع نمایندگان استان قزوین از آیت الله عابدینی حمایت می کند.

- لطف اله سیاهکلی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر احتمال تغییر و یا استعفای آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: در چند روز اخیر برخی ها به دنبال شیطنت و تضعیف جایگاه ولی فقیه در استان قزوین بوده و شایعاتی را مبنی بر تغییر ایشان مطرح کرده بودند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مجمع نمایندگان استان قزوین بدون واسطه موضوع را پیگیری کرده و جلسه ای را با حجت الاسلام علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجمع نمایندگان وظیفه خود را در دفاع از نیروهای انقلابی می داند و آیت الله عابدینی پدر معنوی این نیروها در استان قزوین محسوب می شوند و دفاع از ایشان را وظیفه خود میدانیم.

وی بیان کرد: در این جلسه صحبت های خوبی در رابطه با آیت الله عابدینی مطرح شد و موضع واحد همه اعضای مجمع بر سر ایشان نیز از نکات بارز جلسه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر و یا استعفاء نماینده ولی فقیه در استان قزوین کذب است

تغییر و یا استعفاء نماینده ولی فقیه در استان قزوین کذب است