مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 13:452020-09-08سياسي

اطلاعیه سفارت کشورمان درباره صدور روادید برای دانشجویان در ایتالیا


سفارت کشورمان در ایتالیا اطلاعیه ای در مورد نتیجه پیگیری مشکلات صدور روادید برای دانشجویان شاغل به تحصیل در این کشور منتشر کرد.

- سفارت کشورمان در ایتالیا اطلاعیه ای در مورد نتیجه پیگیری مشکلات صدور روادید برای دانشجویان شاغل به تحصیل در این کشور منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: قابل توجه دانشجویان عزیز آماده و یا شاغل به تحصیل در ایتالیا، به دنبال ارسال رایانامه های متعدد و ابراز گلایه از سیستم نوبت دهی روادید شرکت CKGS معرفی شده از سوی سفارت ایتالیا در تهران، موضوع از طریق این سفارت به اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان و متعاقبا سفارت ایتالیا در تهران منعکس و درخواست گردید توضیحات لازم در این ارتباط ارایه شود.

بخش کنسولی سفارت ایتالیا در تهران توضیحات ذیل را ارایه نموده که ذیلا جهت امعان نظر هموطنان عزیز متقاضی ارایه می شود: -درخواست برای تعیین وقت مصاحبه بسیار بیشتر از ظرفیت روزانه موجود می باشد که این امر سیستم را تحت فشار زیادی قرار می دهد .

از امسال بخش کنسولی سفارت ایتالیا در تهران مجموعه ای اقدامات را برای جلوگیری از رزرو وقت های تعیین مصاحبه توسط آژانس های متفرقه اجرا نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه سفارت کشورمان درباره صدور روادید برای دانشجویان در ایتالیا

اطلاعیه سفارت کشورمان درباره صدور روادید برای دانشجویان در ایتالیا