مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 14:152020-09-08حوادث

دستگیری سارق سابقه دار منزل در خانی آباد نو


رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه دار و کشف 10 فقره سرقت منزل از وی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: بیست و چهارم تیر ماه شهروندی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام می‌دارد خانه اش واقع در محله خانی آباد نو مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است که با تخریب قفل درب ورودی گوشی موبایل و پول نقد جمعاً به ارزش 11 میلیون تومان سرقت شده است.

سرهنگ عزیزخانی گفت: با حضور ماموران کلانتری 152 خانی آباد نو در محل سرقت شکایت شاکی اخذ و پس از ارجاع به دادسرای ناحیه 16 تهران حسب دستور مقام قضایی پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی فاتب ارسال می‌ شود.

کارآگاه عزیزخانی بیان داشت: پس از وصول پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تیمی از کارآگاه دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه مامور رسیدگی و کشف موضوع می‌شوند که در گام اول تحقیقات به محل وقوع جرم رفته و ضمن بررسی‌های میدانی و پایش فیلم دوربین‌های مداربسته حوالی محل سرقت موفق می‌شوند تصویری از سارق بدست بیاورند.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان در ادامه تحقیقات و با جمع بندی ادله بدست آمده از صحنه سرقت متوجه می‌شوند سارق یکی از مجرمان سابقه دار به نام حمید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق سابقه دار منزل در خانی آباد نو

دستگیری سارق سابقه دار منزل در خانی آباد نو