مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 14:202020-09-08سياسي

محرومیت زدایی از رویکردهای اساسی سپاه استان سمنان است


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از رویکردهای اساسی سپاه در سال های اخیر، محرومیت زدایی است و این مجموعه آمادگی دارد تا در عرصه های عمرانی کشور و استان نقش ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی عصر امروز در جلسه هماهنگی و هم اندیشی در محرومیت زدایی با حمایت بسیج سازندگی استان سمنان اظهار کرد: مجموعه سپاه در تلاش است تا با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان بازوی انقلاب در کنار دستگاه های اجرایی و دولت باشد.

او گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی کشور و لزوم رفع محرومیت در مناطق مختلف، سپاه به کمک دولت و دستگاه های اجرایی آمده است تا در رفع مشکلات مردم مشارکت و همراهی کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: تعامل و همکاری خوبی بین سپاه استان سمنان و دستگاه های اجرایی وجود دارد و این هم افزایی خوب سبب انجام امور به بهترین شکل می شود.

دامغانی گفت: در سال های اخیر، یکی از شاخص ترین اقدامات سپاه، تلاش در جهت مهار و کنترل سیل در کشور بود که در این راستا، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با لایروبی و بازگشایی محورهای مختلف در 80 روستای استان مازندران خدمات بسیار قابل توجه و ارزشمندی را به انجام رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی از رویکردهای اساسی سپاه استان سمنان است

محرومیت زدایی از رویکردهای اساسی سپاه استان سمنان است