مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 14:502020-09-08سياسي

60 هزار بی سواد در لرستان وجود دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: همه دستگاه ها و نهادهای مختلف، صنایع، کارخانجات، بخش های مختلف دولتی و خصوصی در امر سوادآموزی آموزش وپرورش را همچون گذشته همراهی کنند.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: همه دستگاه ها و نهادهای مختلف، صنایع، کارخانجات، بخش های مختلف دولتی و خصوصی در امر سوادآموزی آموزش وپرورش را همچون گذشته همراهی کنند.

محمود ثمینی در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی لرستان که امروز 18 شهریورماه برگزار شد، ضمن تبریک روز جهانی سوادآموزی با اشاره به شعار سازمان یونسکو در این زمینه (آموزش و یادگیری سواد در بحران کویید 19)، اظهار کرد: ما پذیرفته ایم که آموزش را با کیفیت لازم با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی ارائه دهیم و معتقدیم آموزش در هرحال نباید تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 60 هزار نفر بی سواد در استان لرستان وجود دارد بر ضرورت هدف گذاری با برنامه منسجم به منظور باسوادی این تعداد با محوریت آموزش وپرورش تاکید کرد و افزود: انتظار میرود که همه دستگاه ها و نهادهای مختلف و صنایع و کارخانجات و بخش های مختلف دولتی و خصوصی در امر سوادآموزی آموزش وپرورش را همچون گذشته همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار بی سواد در لرستان وجود دارد

60 هزار بی سواد در لرستان وجود دارد