مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 14:552020-09-08اقتصادي

عمده ترین مشکلات دانشجویان در ایام کرونا/ نگرانی از هزینه اینترنت


معاون فرهنگی وزارت علوم مسائل و مشکلات دانشجویان در ایام کرونا را برشمرد و عمده ترین آنها را نگرانی از هزینه اینترنت، افسردگی و افزایش استرس، - احساس خطر ابتلاء و نگرانی های اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیچ گونه کاهشی در بودجه فرهنگی دانشگاه ها صورت نگرفته و لذا معاونان فرهنگی حتماً پیگیر مطالبات خود از دانشگاه باشند و باید سعی شود توازنی میان بودجه و انتظارات و مطالبات فرهنگی که وجود دارد ایجاد شود و پیگیری های لازم توسط مدیران صورت گیرد.

وی به بحث تجاری سازی در دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: تجاری سازی و دانشگاه ثروت آفرین خوب و مورد قبول همگان است ولی باید دقت شود که تمرکز زیاد روی این حوزه ما را از بحث فرهنگی دانشگاه دور نسازد.

بسیاری از مشکلات یک نگاه کلان نگر را می طلبد که حوزه فرهنگی با فعالیت ها و تولیدات خود می تواند به این نوع نگاه کمک کند؛ لذا باید هم فعالیت ها را رصد کنیم و هم فعالیت مطالعاتی و پژوهشی انجام دهیم و در این مسیر پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و علوم انسانی می تواند در حل مشکلات کمک سازنده ای داشته باشد.

وی در خصوص امکانات فضای مجازی گفت: ظرفیت های دانشگاه ها در فضای مجازی افزایش پیدا کرده و می توانیم با کمک فضای مجازی تولیدات بیشتر با هزینه کمتری را داشته باشیم که خوب است مدیران فرهنگی دانشگاه ها از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده ترین مشکلات دانشجویان در ایام کرونا/ نگرانی از هزینه اینترنت

عمده ترین مشکلات دانشجویان در ایام کرونا/ نگرانی از هزینه اینترنت