مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 16:252020-09-08سياسي

کمیسیون ویژه تولید قوانین مزاحم تولید را اصلاح می کند


رییس کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 گفت که این کمیسیون مکاتباتی را با بخشهای دولتی و غیردولتی انجام خواهد داد تا آنها در صورت وجود قوانین مزاحم نسبت به اصلاح این قوانین اقدام شود.

- سید شمس الدین حسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تشکیل دو کمیته تولید و اصل 44 قانون اساسی در کمیسیون ویژه تولید ملی گفت: مقرر شد کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در 3 بخش کار خود را دنبال کند؛ بخش اول موضوع تقنینی است.

برخی اعضا معتقدند، هنوز قوانین دست و پاگیری در بحث تولید ملی وجود دارد، بنابراین مصوب شد که مکاتباتی را با بخش های دولتی و غیردولتی انجام دهیم تا آنها در صورت وجود قوانین مزاحم به ما اعلام کنند و ما هم بعد از بررسی ها در جهت اصلاح این قوانین اقدام کنیم.

وی افزود: در این راستا ما از کلیه دستگاه های اجرایی، بخش های غیردولتی، سازمان های مردم نهاد، اتاق ها می خواهیم تا در صورت وجود قوانین دست و پاگیر به ما اعلام کنند تا ما متناسب با آنها اقدامات تقنینی را در کمیسیون انجام دهیم.

حسینی ادامه داد: براساس گزارش ها در برخی از بخش ها همچنان به قوانین مرتبط مانند قانون بهبود فضای کسب و کار، قانون اصل 44 قانون اساسی و قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی بهای کافی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون ویژه تولید قوانین مزاحم تولید را اصلاح می کند

کمیسیون ویژه تولید قوانین مزاحم تولید را اصلاح می کند