مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 17:252020-09-08سياسي

اعلام آمادگی سپاه در تکمیل طرح های نیمه تمام استان سمنان


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه آمادگی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان در سپاه وجود دارد، گفت: هدف بُعد اقتصادی نیست و صرفاً سازندگی است.

- سمنان- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه آمادگی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان در سپاه وجود دارد، گفت: هدف بُعد اقتصادی نیست و صرفاً سازندگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید دامغانی شامگاه سه شنبه در جلسه هماهنگی و هم اندیشی محرومیت زدایی با حمایت بسیج سازندگی به میزبانی دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه مجموعه سپاه می کوشد تا با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کنار دستگاه های اجرایی و دولت باشد، ابراز داشت: خوشبختانه در استان تعامل و همکاری خوبی بین سپاه و دستگاه های اجرایی وجود دارد و این هم افزایی خوب، سبب انجام امور به بهترین شکل می شود.

وی افزود: طی سال های اخیر، یکی از شاخص ترین اقدامات سپاه، تلاش برای مهار و کنترل سیل در کشور بود که در این راستا سپاه قائم آل محمد (ع) استان سمنان، با لایروبی و بازگشایی محورهای مختلف در 80 روستای استان مازندران خدمات بسیار قابل توجه و ارزشمندی را به انجام رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سپاه در تکمیل طرح های نیمه تمام استان سمنان

اعلام آمادگی سپاه در تکمیل طرح های نیمه تمام استان سمنان