مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 19:052020-09-08اقتصادي

9 درصد صادرات کشور پارسال از مرزهای سیستان و بلوچستان انجام شد


9 درصد صادرات کشور پارسال از مرزهای این استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در شورای اداری و جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید خدمات بسیاری به سیستان و بلوچستان ارائه کرده و این در حالیست که درآمد دولت از محل فروش نفت در سال گذشته تنها هشت میلیارد دلار بوده و در سال های قبل تر این رقم 120 میلیارد دلار بوده است.

وی ادامه داد: سند آمایش سرزمینی سیستان و بلوچستان و توسعه سواحل مکران سال گذشته تکمیل و سند آمایش شهرستان های این استان نیز در حال تکمیل شدن است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: 28 درصد عملیات ترانزیتی در بندر شهید بهشتی انجام و همچنین یک میلیون تن کالا از این محل تا کنون وارد شده که نشان می دهد سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد دلاری دولت در این منطقه اثر گذار بوده است.

وی با اشاره به راه آهن چابهار - زاهدان اظهار داشت: ماهانه 300 میلیارد تومان اعتبار به این بخش تزریق می شود و اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است.

موهبتی در حوزه مرز دریایی، هوایی و زمینی منطقه آزاد چابهار گفت: پیشنهاد لازم برای ارتقای مرزهای منطقه آزاد چابهار ارائه و این مرزها از 14 هزار کیلومتر مترمربع به 82 هزار کیلومتر مربع رشد پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 درصد صادرات کشور پارسال از مرزهای سیستان و بلوچستان انجام شد

9 درصد صادرات کشور پارسال از مرزهای سیستان و بلوچستان انجام شد