مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 19:302020-09-08اقتصادي

تنزل دورنمای بلندمدت قیمت نفت توسط فیچ


موسسه اعتبارسنجی فیچ ریتینگز در اقدامی که منعکس کننده شرایط شکننده بازار نفت است، دورنمای قیمت بلندمدت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا را از 52 به 50 دلار در هر بشکه کاهش داد.

- موسسه اعتبارسنجی فیچ ریتینگز در اقدامی که منعکس کننده شرایط شکننده بازار نفت است، دورنمای قیمت بلندمدت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا را از 52 به 50 دلار در هر بشکه کاهش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسسه فیچ ریتینگز در جدیدترین به روزرسانی پیش بینی خود از قیمت نفت و گاز، قیمت نفت برنت در بلندمدت را 53 دلار در هر بشکه پیش بینی کرد در حالی که پیش بینی قبلی این موسسه از قیمت نفت برنت 55 دلار بود.

فیچ دورنمای قیمت نفت برای سال 2022 را هم تنزل داد و قیمت نفت برنت را به دلیل مازاد ذخایر که ناشی از شیوع پاندمی ویروس کرونا است و همچنین توازن شکننده میان عرضه و تقاضا و کاهش قیمت سودآوری تولیدکنندگان در بسیاری از نواحی، 50 دلار پیش بینی کرد که پایینتر از 53 دلار پیش بینی قبلی این موسسه است.

قیمت وست تگزاس اینترمدیت در سال 2022 هم 47 دلار پیش بینی شد که پایینتر از 50 دلار پیش بینی قبلی بود.

فیچ ریتینگز اعلام کرد: تنزل دورنمای بلندمدت قیمت نفت با وجود عملکرد بهتر از حد انتظار از ابتدای امسال تاکنون به دلیل کاهش تولید اوپک پلاس، تسهیل محدودیتهای قرنطینه و احیای اقتصادی انجام گرفت که باعث ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنزل دورنمای بلندمدت قیمت نفت توسط فیچ

تنزل دورنمای بلندمدت قیمت نفت توسط فیچ