مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 02:252020-09-08اقتصادي

جلوه عطوفت با «مشق احسان»/ تلاش 200 جهادگر برای تدارک 100 هزار بسته تحصیلی


این روزها هم که به دلیل شیوع جهانی کرونا بسیاری از فعالیت ها تعطیل و به وقفه افتاده است، جهادگران و بسیجیانی در 6 استان کشور از جمله استان اصفهان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هر ساله نیمه دوم شهریورماه که می شد با دیدن صندوق های بزرگ و پرچم های بزرگ تر سر چهارراه های شهر که رویشان جشن عاطفه ها نوشته شده بود، بوی ماه مهر را کمی زودتر احساس می کردیم.

با گذشت زمان کم کم این صندوق ها به دستگاه های کارتخوان کوچک و شماره حساب های نوشته شده در کاغذ و صفحات فضای مجازی تبدیل شد اما جایگزینی برای تقسیم مهربانی مردم با همنوعانشان پیدا نشد.

این روزها هم که به دلیل شیوع جهانی کرونا بسیاری از فعالیت ها تعطیل و به وقفه افتاده است، جهادگران و بسیجیانی در 6 استان از کشور از جمله استان اصفهان، بی وقفه در حال تدارک امکانات حداقلی برای شروع بدون دغدغه تحصیل دانش آموزان شهرستان های محروم، تحت عنوان پویش مشق احسان هستند.

  تدارک 100 هزار بسته حمایتی توسط اصفهانی ها محمدجواد شکیبافر در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان، در خصوص این طرح اظهار داشت: طرحی را ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، تحت عنوان پویش مشق احسان شروع کردند که طی آن حدود یک میلیون بسته حمایتی تحصیلی در کل کشور توزیع خواهد شد که از این تعداد 100 هزار عدد متعلق به استان اصفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه عطوفت با «مشق احسان»/ تلاش 200 جهادگر برای تدارک 100 هزار بسته تحصیلی

جلوه عطوفت با «مشق احسان»/ تلاش 200 جهادگر برای تدارک 100 هزار بسته تحصیلی