مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 02:402020-09-08ورزشي

شهرآورد والیبال ارومیه/شهرداری و آذرباتری به مصاف هم می روند


در هفته اول رقابت های لیگ برتر والیبال مردان ایران، دو تیم شهرداری ارومیه و آذرباتری در دیداری که تحت عنوان شهرآورد و دربی والیبال ارومیه لقب گرفته است به مصاف هم می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دو تیم ارومیه ای شهرداری و آذرباتری امروز از ساعت 16 روز چهارشنبه 19 شهریور به مصاف همدیگر می روند، تاکنون شاگردان پیمان اکبری و ساسان خدا پرست تاکنون یک بازی رودررو در سوابق خود دارند که آن دیدار با نتیجه 3 بر صفر به نفع شاگردان اکبری در تیم شهرداری ارومیه رقم خورد.

تیم شهرداری ارومیه که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر والیبال به شمار می رود، روز گذشته تغییری در لیست نفرات خود داشته و با جذب مرتضی شریفی معروف به صاعقه والیبال ایران و کنار گذاشته شدن آرش کشاورزی بر قدرت پست دریافت قدرتی خود افزوده و خود را بیش از پیش مهیای حضور در مسابقات کرده است و در سوی دیگر میدان تیم جوان آذرباتری با هدایت ساسان خداپرست به دنبال شگفتی سازی در رقابت های لیگ برتر والیبال است.

در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این دیدار بدون حضور هواداران به عنوان سرمایه های اصلی والیبال ارومیه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرآورد والیبال ارومیه/شهرداری و آذرباتری به مصاف هم می روند

شهرآورد والیبال ارومیه/شهرداری و آذرباتری به مصاف هم می روند