مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 02:452020-09-08اقتصادي

احداث 15 کیلومتر جاده بین مزارع در بهمیی


با احداث 15 کیلومتر جاده بین راهی مشکل 400 کشاورز این شهرستان در مسیر توسعه کشاورزی برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، رضا راهدار بهمیی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف اجرای طرح های زیربنایی و خدماتی بخش کشاورزی، 15 کیلومتر جاده بین مزارع در نقاط مختلف شهرستان بهمیی احداث، مرمت و بازسازی شد.

رییس جهاد کشاوریز بهمیی گفت: با ساخت این جاده زمینه توسعه، اشتغالزایی و تولید انواع محصولات کشاورزی 6 منطقه پُشت گچ، سیاه شیر، طلاگه، گنبد بردی، خارستان و مار شاهی در بهمیی فراهم و مشکلات بیش از 400 کشاورز در این شهرستان رفع شده است.

راهدار بهمیی با بیان اینکه برای ساخت این جاده ها، هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات خسارات سیل سال 1398 هزینه شده است، ادامه داد: به ازای هر یک هکتار زمین کشاورزی، 15 تا 20 متر مربع جاده بین مزارع نیاز است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این جاده همچنین مشکل حمل و عرضه محصولات بیش از 30 مزرعه کشاوزی در این شهرستان رفع می شود.

این مسؤول، بهره برداری بهینه از زمین های شالیزاری، حمل و نقل و سهولت کار با ماشین آلات و ادوات کشاورزی، انتقال محصولات تولیدی و مدیریت مزرعه، بهبود راه های صعب العبور، تسریع در حمل و نقل محصولات کشاورزی و رفت وآمد کشاورزان را از جمله مزایای اجرای این طرح اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 15 کیلومتر جاده بین مزارع در بهمیی

احداث 15 کیلومتر جاده بین مزارع در بهمیی