مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 02:502020-09-08اقتصادي

آغاز واگذاری موج شکن های چند منظوره مردمی در سواحل مکران


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با آغاز واگذاری موج شکن های چندمنظوره مردمی گامی دیگر از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه سواحل مکران برداشته شد.

- بهروز آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: این اداره کل به منظور تسهیل در ترافیک و عبور و مرور دریایی، ایمنی شناورها و حفاظت از منابع دریایی و خشکی و از همه مهمتر رونق اشتغال و ایجاد اقتصاد پایدار منطقه اهداف کلانی را در راستای مسئولیت های قانونی و اجتماعی خود دنبال می کند.

وی ادامه داد: در همین راستا ساخت 6 موج شکن چند منظور مردمی با هدف اشتغال زایی، محرومیت زدایی، توسعه پایدار، توسعه گردشگری دریایی، اهداف پدافند غیرعامل و توزیع یکنواخت جمعیت در طول نوار ساحلی سیستان و بلوچستان از سال 86 در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: عملیات ساخت این موج شکن ها به اتمام رسیده و آماده واگذاری به سرمایه گذران بخش خصوصی و ارگان های خدمات رسان دولتی است.

وی با اشاره به برخورداری این موج شکن ها از 2 بازوی اصلی و فرعی و حدود هشت هکتار حوضچه و 19 هکتار اراضی پسکرانه سند دار، اضافه کرد: برخی از این موج شکن ها دارای بازوی رسوب گیر نیز هستند.

آقایی گفت: با پیگیری های این اداره کل از طریق 2 سازمان بنادر و دریانوردی و مدیریت و برنامه ریزی، مجوز واگذاری این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واگذاری موج شکن های چند منظوره مردمی در سواحل مکران

آغاز واگذاری موج شکن های چند منظوره مردمی در سواحل مکران