مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 03:102020-09-08حوادث

تصاویر زن جوان به قصد انتقام منتشر شد


یکی از شهروندان قزوینی شکایتی در پی انتشار تصاویر شخصی و خصوصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام داد، که این موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

- جی پلاس ، سرهنگ محمدعلی فرهودی، رییس پلیس فتای قزوین، درباره این خبر گفت: خانم شاکی در اظهارت خود بیان کرد شخص ناشناسی با ایجاد یک صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویر شخصی او را در فضای مجازی منتشر کرده و موجب واردشدن خدشه به آبرو و حیثت وی شده و الفاظ ناشایست و خلاف واقع به او نسبت داده است.

مشرق نوشت، سرهنگ فرهودی گفت: کارآگاهان پلیس فتای قزوین با بررسی سرنخ های موجود و انجام اقدامات تخصصی رد مجرم را در فضای مجازی دنبال و ضمن شناسایی عامل انتشار تصاویر شاکی، با هماهنگی های قضایی به عمل آمده مجرم را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

رییس پلیس فتای قزوین تصریح کرد: متهم که از نزدیکان شاکی نیز هست، در مواجهه با مستندات پرونده ضمن اعتراف به جرم خود بیان کرد که صفحه اینستاگرامی متعلق به او بوده و در پی اختلافاتی که با شاکی داشته، به قصد انتقام جویی تصاویر وی را که در اختیار داشته در فضای مجازی منتشر کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: مطابق ماده 745 قانون جرائم رایانه ای هرکس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر زن جوان به قصد انتقام منتشر شد

تصاویر زن جوان به قصد انتقام منتشر شد