مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 03:102020-09-08اقتصادي

سرمایه گذاری یک و نیم میلیارد یورویی در منطقه ویژه خلیج فارس


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی، صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: امسال بیش از یک و نیم میلیارد یورو در منطقه ویژه اقتصادی، صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس سرمایه گذاری شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی، صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: امسال بیش از یک و نیم میلیارد یورو در منطقه ویژه اقتصادی، صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس سرمایه گذاری شده است.

حسن خلج طهرانی صبح امروز(19 شهریورماه) در دیدار با برخی از سرمایه گذاران، افزود: این سرمایه گذاری ها در صنایع پتروشیمی، معدنی و فلزی از جمله فولاد است.

وی بیان کرد: مرحله دوم گندله سازی مادکوش با ظرفیت تولید سالانه 2و نیم میلیون تن گندله سنگ آهن، و مرحله دوم واحد فولاد سازی کاوه جنوب با ظرفیت تولید سالانه یک و دو دهم میلیون تن بیلت فولادی از بزرگ ترین طرح های در حال ساخت و نصب است.

خلج طهرانی با اشاره به اینکه مرحله نخست فولاد مبشر نور دریا با ظرفیت تولید سالانه یک و نیم میلیون تن شمش فولاد از دیگر طرح های مهم این منطقه است، اضافه کرد: شرکت پتروپالایش تسخیر با ظرفیت تولید 36 هزار تن حلال های نفتی، تولید قیر شرکت پالایش نفت جی، فرو منگنز یکتا فولاد دوران و ساخت شرکت خدمات فنی و مهندسی امین تجارت هرمز از دیگر طرح های در حال ساخت و نصب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری یک و نیم میلیارد یورویی در منطقه ویژه خلیج فارس

سرمایه گذاری یک و نیم میلیارد یورویی در منطقه ویژه خلیج فارس