مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 03:402020-09-09اجتماعي

برنامه ریزی برای برگزاری تورهای موزه گردی در خراسان رضوی


مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: تورهای ویژه بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی استان در دوران پساکرونا برگزار خواهد شد.

- مدیر توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های استان خبر داد برنامه ریزی برای برگزاری تورهای موزه گردی در خراسان رضوی ایسنا/خراسان رضوی مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: تورهای ویژه بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی استان در دوران پساکرونا برگزار خواهد شد.

رضا ابراهیم نیا در گفت وگو با ایسنا درباره برگزاری این تورها عنوان کرد: موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی، یکی از مقاصد مهم گردشگری در دنیا محسوب می شوند و بخش قابل ملاحظه ای از اقتصاد گردشگری را به خود اختصاص داده اند، بنابراین به منظور آشنایی بیشتر علاقه مندان، درصدد هستیم تورهای ویژه بازدید از این اماکن را برگزار کنیم.

وی افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن عمومی، این امر میسر نیست و به همین دلیل اطلاع رسانی و معرفی موزه ها، اماکن تاریخی، فرهنگی به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی توسط این موسسه در حال انجام است.

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی اظهار کرد: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با اداره کل میراث فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای برگزاری تورهای موزه گردی در خراسان رضوی

برنامه ریزی برای برگزاری تورهای موزه گردی در خراسان رضوی