مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 03:502020-09-09اقتصادي

برخورداری 82 درصد روستاهای آذربایجان غربی از راه آسفالت


ارسلان شکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برخورداری آذربایجان غربی از راه آسفالته روستایی به لحاظ خانوار 82 درصد است که با اجرای طرح ابرار این رقم به بالغ بر 86 درصد خواهد رسید.

  وی یادآور شد: 140 کیلومتر از طرح ملی ابرار با حضور مقام عالی وزارت به بهره برداری رسیده و 260 کیلومتر نیز آماده آسفالت بوده که با تهیه قیر و تحویل به پیمانکاران به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در خصوص تکمیل جاده ایواوغلی – خوی و  با تاکید بر اینکه سه راهی ایواوغلی به سمت خوی یکی از سرشاخه های کریدورهای مشهور غرب است این جاده از بندر امام شروع شده و تا بازرگان ختم می شود و از مجموعه 31 کیلومتر حدود 27 کیلومتر آماده بهره برداری است و حدود 4 کیلومتر باقی مانده بصورت اشتراکی زیر سازی توسط راه و شهرسازی و پل بزرگ 5 دهنه 22 متری مهلقان در این مسیر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  و با دو لایه آسفالت در حال انجام است و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان  و برای آسفالت  علایم و ایمن سازی و پل بزرگ بالغ بر 40 میلیارد تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 82 درصد روستاهای آذربایجان غربی از راه آسفالت

برخورداری 82 درصد روستاهای آذربایجان غربی از راه آسفالت