مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-09سياسي

اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد


عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: صبح امروز اولین نشست شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در محل کمیسیون تلفیق برگزار و مسئولیت اداره جلسات به هیأت رییسه سنی گذاشته شد.

- ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: صبح امروز (چهارشنبه 19 شهریور 99) اولین نشست شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی در محل کمیسیون تلفیق و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

وی افزود: در ابتدا هیأت اجرایی گزارشی را از روند کار جلسات از آغاز تا زمان انتخاب اعضای شورای مرکزی با حاضرین ارائه داد و سپس مسئولیت اداره جلسات را به هیأت رییسه سنی واگذار کرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بر این اساس سیدمحمد موحد به عنوان مسن ترین و سیدمحسن دهنوی به عنوان جوان ترین عضو به عنوان رییس و دبیر مسئولیت اداره جلسات را تا زمان انتخاب هیأت رییسه توسط اعضای شورای مرکزی را بر عهده گرفتند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه جلسه امروز متن اساسنامه و مرامنامه فراکسیون بین حضار توزیع شد و اعضا تا یکشنبه هفته آینده فرصت دارند تا پیشنهادات اصلاحی خود را به صورت مکتوب به رییس سنی جلسه ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد

اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد