مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-09اقتصادي

پدیده «خانه های هوایی» در مشهد/ خرید و فروش وام ودیعه


پدیده خانه های هوایی در مشهد/ خرید و فروش وام ودیعه رییس اتحادیه املاک مشهد گفت: در مناطق دو تا هفت مشهد پدیده بام‌فروشی که معمولا به خانه‌های هوایی معروف است، بیشتر رایج بوده که از جاده قدیم قوچان در بلوار توس آغاز شده و به سمت جاده رسالت و جاده سیمان، اواخر طلاب، محدوده بلوار پنجتن و خیابان سرخس، قلعه ساختمان و تا منطقه سیدی ادامه دارد.

علی مرادزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تخلفاتی که در حوزه فروش مسکن وجود دارد، اظهار کرد: اجاره دادن یک خانه به دو نفر از ابتدا در تهران شایع و اطلاع‌رسانی شده است.

در مشهد گزارشی در این خصوص نداشته‌ایم، مگر اینکه افرادی به عنوان تیم‌های دانشجویی بخواهند یک خانه اجاره کنند که از قدیم‌الایام این موضوع عرف بوده و چیز جدیدی نیست.

به صورت عام در مشهد چنین تخلفی نداشته‌ایم.

بام‌فروشی به گرانی‌های اخیر مسکن ارتباطی ندارد وی با اشاره به پدیده بام‌فروشی ادامه داد: پدیده بام‌فروشی شایع و زیاد است و به گرانی‌های اخیر مسکن نیز ارتباطی ندارد.

در مناطق دو تا هفت مشهد این پدیده بیشتر رایج بوده که از جاده قدیم قوچان در بلوار توس آغاز شده و به سمت جاده رسالت و جاده سیمان، اواخر طلاب، محدوده بلوار پنجتن و خیابان سرخس، قلعه ساختمان و تا منطقه سیدی که معمولا خارج از رین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده «خانه های هوایی» در مشهد/ خرید و فروش وام ودیعه

پدیده «خانه های هوایی» در مشهد/ خرید و فروش وام ودیعه