مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-09ورزشي

درخواست از کمیته پارالمپیک برای میزبانی رقابت های بین المللی پارااسکی


با توجه به این که از دی ماه امسال به مدت یک سال مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی 2022 چین آغاز می شود به کمیته پارالمپیک درخواست دو میزبانی برای برگزاری مسابقات بین المللی اسکی در رشته های آلپاین، - رییس انجمن پارااسکی گفت: با توجه به این که از دی ماه امسال به مدت یک سال مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی 2022 چین آغاز می شود به کمیته پارالمپیک درخواست دو میزبانی برای برگزاری مسابقات بین المللی اسکی در رشته های آلپاین، اسنوبورد و صحرانوردی را دادیم.

عیسی ساوه شمشکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال چون در سال کسب سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی 2022 چین قرار داریم و این مسابقات از دی امسال آغاز و به مدت یکسال ادامه خواهد داشت، باید بتوانیم در پنج تور نمنت بین المللی شرکت کنیم تا موفق به کسب سهمیه در رشته های اسنوبورد، آلپاین و صحرانوردی شویم.

وی گفت: به کمیته ملی پارالمپیک پیشنهاد دادیم که از IPC درخواست دو میزبانی برای برگزاری مسابقات بین المللی در سه رشته آلپاین، اسنوبورد و صحرانوردی را برای دی ماه امسال در ایران داشته باشیم.

این مسابقات چون با حضور نماینده IPC برگزار می شود امتیاز آن در فدراسیون جهانی اسکی و کمیته بین المللی پارالمپیک ثبت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از کمیته پارالمپیک برای میزبانی رقابت های بین المللی پارااسکی

درخواست از کمیته پارالمپیک برای میزبانی رقابت های بین المللی پارااسکی