مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-09اجتماعي

استقبال دانش آموزان خراسان جنوبی از آموزش های حضوری/نظارت بر رعایت پروتکل ها


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه استقبال دانش آموزان خراسان جنوبی از آموزش های حضوری خوب بوده است، گفت: نظارت بر رعایت پروتکل ها در مدارس به صورت مستمر انجام می شود.

- محمدعلی واقعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همکاران ما به صورت مستمر و مداوم رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس را مورد بررسی و نظارت قرار می دهند و تاکنون گزارشی مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس خراسان جنوبی به دست ما نرسیده است.

مدیرکل آمورش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 22 هزار لیتر صابون مایع در مدارس استان توزیع شده است، بیان کرد: در راستای تأمین مواد ضدعفونی کننده و سایر ملزومات بهداشتی در یک مرحله یک میلیارد و 100 میلیون تومان در ابتدای سال 99 و در مرحله ای دیگر 600 میلیون تومان بین مدارس توزیع شده است.

واقعی افزود: همچنین وزیر آموزش و پرورش قول واریز مبلغی در حدود 300 میلیون تومان به آموزش و پرورش برای تأمین ملزومات بهداشتی مدارس داده است که امیدواریم در هفته آینده به دست ما برسد.

وی گفت: به همه مدارس استان تأکید کرده ایم که مواد ضدعفونی کننده در هر کلاس درس و یا در ورودی سالن های مدارس وجود داشته باشد تا دانش آموزان به صورت مستمر و مرتب بتوانند دست های خود را ضدعفونی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دانش آموزان خراسان جنوبی از آموزش های حضوری/نظارت بر رعایت پروتکل ها

استقبال دانش آموزان خراسان جنوبی از آموزش های حضوری/نظارت بر رعایت پروتکل ها