مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-09سياسي

طرح مالیات بر خانه های خالی به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد


به دلیل آنکه نمایندگان ابهاماتی درباره اصلاحات صورت گرفته در طرح مالیات بر خانه های خالی دارند، این طرح به کمیسیون اقتصادی ارجاع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون مالیات های مستقیم (مالیات بر خانه های خالی) جهت بررسی ایرادات شورای نگهبان در دستور کار قرار گرفت.

پس از آنکه گزارش کمیسیون اقتصادی جهت تأمین نظر شورای نگهبان درباره طرح مذکور قرائت شد، الیاس نادران طی اخطار قانون اساسی گفت: نمایندگان باید در جریان دقیق تغییرات مصوبات باشند.

وی بیان کرد: در حال حاضر مصوبه قبلی را کنار گذاشتید و ما نمی دانیم ایرادات شورای نگهبان به این طرح چه مواردی بوده و چگونه رفع و رجوع شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر اگر نماینده ای پیشنهادی دارد، چگونه باید به آن رسیدگی کرد؟ این در حالی است که بر اساس ماده 199 آیین نامه داخلی مجلس، حتی اگرپیشنهاد کمیسیون رأی نیاورد، دیگر پیشنهادات نمایندگان باید در صحن علنی مجلس بررسی شود.

نادران یادآور شد: شورای نگهبان به این طرح 16 ایراد گرفته است، این در حالی است که شما صرفا یک مصوبه را قرائت کردید و نمی گویید کدام پیشنهاد ناظر بر رفع ایراد شورای نگهبان بوده و برای ما کاملا کُ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مالیات بر خانه های خالی به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد

طرح مالیات بر خانه های خالی به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد