مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-09ورزشي

محدود کردن اختیارات شوراها نقض دموکراسی است


فرماندار شیراز با اشاره به اعمال محدودیت هایی در اختیارات شوراها، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان عموم مردم، درخواست کرد تا اهتمام جدی بر تحقق دموکراسی و تقویت اختیارات شوراها داشته باشند.

- محمدرضا امیری ضمن قدردانی از خدمات شورای اسلامی استان فارس و شهر شیراز در آستانه آغاز چهارمین سال فعالیت شورای پنجم، به جایگاه شورا در نهاد قانونگذاری و اشاره و ابراز امیدواری کرد که مطالبات به حق و مغفول مانده اعضای شورای های شهر و استان به طور خاص پیگیری و دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، امیری با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه نظام ما، جمهوری اسلامی است نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر ، افزود: میزان رای مردم است و شوراهای اسلامی، نمونه بارز این جمهوریت هستند.

فرماندار شیراز همچنین با اشاره به دغدغه جامعه ورزشی، بر ضرورت اهتمام و توجه بیش از پیش همه بخش های دولتی و حاکمیتی به مقوله های اجتماعی و نرم افزاری تاکید و خاطرنشان کرد: امروز توجه به مسائل اجتماعی و حمایت از ورزش و جوانان در اولویت همه مباحث قرار دارد و از همه اعضای شورا انتظار می رود با طرح ها، برنامه ها و لوایح، دغدغه ها و مطالبات جامعه ورزش و جوانان را به صحن شورا و مجلس بکشانند و برای برون رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدود کردن اختیارات شوراها نقض دموکراسی است

محدود کردن اختیارات شوراها نقض دموکراسی است