مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-09اقتصادي

مجلس هفته آینده وضعیت بورس و مسکن را بررسی می کند


مجلس هفته آینده در جلسه غیرعلنی وضعیت بازار مسکن، ارز و بورس را بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی،گفت: طبق اصل 31 قانون اساسی، داشتن مسکن حق هر فرد ایرانی است و دولت موظف است که این نیاز مردم را تأمین کند.

وی با اشاره به اینکه مجلس با هدف افزایش عرضه مسکن و کاهش قیمت آن، طرح مالیات بر خانه های خالی را تصویب کرد،افزود: متأسفانه با وجود این، می بینیم که دولت بازار مسکن را کاملاً رها کرده به طوری که هر ماه قیمت مسکن 7 درصد افزایش می یابد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش شدید قیمت خودرو، تصریح کرد: رییس جمهور به وزارت صنعت، معدن و تجارت دستور رسیدگی داده این در حالی است که این وزارتخانه وزیر ندارد و سؤال ما این است که آیا قرار است ساختمان وزارتخانه جلوی این اوضاع را بگیرد؟ سلیمی تأکید کرد: رییس جمهور باید به وضعیت بازار توجه بیشتری داشته باشد چرا که مردم از وضع موجود ناراضی هستند، قیمت خودرو به عرش رسیده است و آقایان نباید تماشاچی باشند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار گفت: مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده در جلسه غیرعلنی وضعیت بازار مسکن، ارز و بورس را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس هفته آینده وضعیت بورس و مسکن را بررسی می کند

مجلس هفته آینده وضعیت بورس و مسکن را بررسی می کند