مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-09ورزشي

تیم ملی فوتبال چگونه از کی روش به ویلموتس رسید؟


در فوتبال حرفه ای فاصله اوج پیروزی و افتخار تا حضیض شکست و سرافکندگی ، فاصله می تواند تنها و تنها یک تصمیم باشد.

در فوتبال رویاها می تواند با یک انتخاب غلط رنگ ببازد و پس از 8 سال سیرکردن در عرش هم می شود در چشم بهم زدنی به عرش رسید - تیم ملی فوتبال ایران این‌روزها یکی از متزلزل ترین شرایط خود طی دو دهه اخیر را سپری می‌کند، تیمی که ماههاست یک جلسه تمرین یا بازی دوستانه نداشته و با شکست های دردناک در مقدماتی جام‌جهانی مقابل دو تیم عربی، تمام رویاهای خود برای سومین حضور پیاپی در جام جهانی را در خطر می‌بیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، این سقوط آزاد از اوج قله غرور و افتخار در کوتاه‌ترین زمان ممکن رخ داده است تا مشخص شود بین موفقیت و شکست در فوتبال، تنها یک تصمیم درست یا غلط فاصله است.

حدود دو سال پس از جدایی کارلوس کی‌روش از فوتبال ایران و تماشای روزهای سیاه تیم ملی با مارک ویلموتس بلژیکی، تفاوت کیفیت‌ها و اهمیت در «انتخاب درست» به روشنی مشخص است.

فاصله نمایش غرورآمیز ایران در برابر قدرتهایی چون پرتغال و اسپانیا تا باخت به بحرین و عراق چنان کم است که باورکردنی نیست چطور تیمی که یک سال قبل از باخت به تیمهایی نظیر بحرین و اسپانیا توانست نامش را در جام جهانی بر سر زبانها بیندازد این چنین سیر نزول را پرشتاب طی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی فوتبال چگونه از کی روش به ویلموتس رسید؟

تیم ملی فوتبال چگونه از کی روش به ویلموتس رسید؟