مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-09اقتصادي

آثار منفی کاهش اعتبارات تخصیصی بر خدمات دهی ارائه دهندگان خدمات درمانی


مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان نسبت به آثار منفی ناشی از کاهش قابل توجه اعتبارات تخصیصی به این سازمان هشدار داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان نسبت به آثار منفی ناشی از کاهش قابل توجه اعتبارات تخصیصی به این سازمان هشدار داد.

دکتر رضا ممتحن در رزمایش سایبری سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به آخرین اعتبارات تخصیص داده شده به بیمه سلامت اظهار کرد: از مجموع اعتبارات مصوب دولت،22 درصد آن به سازمان بیمه سلامت تخصیص داده نشده که این موضوع آثار منفی در پرداخت مطالبات موسسات ارائه دهندگان خدمات درمانی در سال گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه مجموعه بدهی بیمه سلامت در سال 98 به بیمارستان های دانشگاهی حدود سه ماه است افزود: مطالبات داروخانه ها و بیمارستان های غیردانشگاهی تا پایان بهمن ماه پرداخت شده و کلیه مطالبات پزشکان، دندانپزشکان و پاراکلینیک تسویه شده است البته در سطح ملی،بیمه سلامت مطالبات پزشکان خانواده در دو استان فارس و مازندران را تسویه کرده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی که در سال گذشته رخ داده این است که مطالبات سال 97 بخش های دولتی دانشگاهی پرداخت شده است و تنها مطالبات مربوط به حفظ قدرت خرید اسناد خزانه به مبلغ 100 میلیارد تومان باقیمانده است که معادل هشت روز از عملکرد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار منفی کاهش اعتبارات تخصیصی بر خدمات دهی ارائه دهندگان خدمات درمانی

آثار منفی کاهش اعتبارات تخصیصی بر خدمات دهی ارائه دهندگان خدمات درمانی