مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-09پزشكي

برای رهایی از استرس، یوگا تمرین کنید


نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که یوگا اضطراب را بهبود می بخشد و می تواند در بهبود علائم اختلال اضطراب عمومی نقش موثری داشته باشد.

- ایسنا/اصفهان نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که یوگا اضطراب را بهبود می بخشد و می تواند در بهبود علائم اختلال اضطراب عمومی نقش موثری داشته باشد.

محققان دانشکده پزشکی NYU Grossman، در یک مطالعه جدید نشان دادند که یوگا نسبت به آموزش استاندارد در زمینه استرس به طور معنی داری برای درمان اضطراب فراگیر موثر است، اما یوگا در مقایسه با درمان رفتاری-شناختی کم تر مؤثر است.

درمان رفتاری-شناختی به بیماران کمک می کند تا با کاهش تفکرات منفی پاسخ های قابل قبولی برای کاهش استرس خود مهیا کنند.

نویسنده ارشد این پژوهش با بیان اینکه یوگا از تمرینات عالی برای رهایی از شر استرس و اضطراب است، می گوید: اختلال اضطراب عمومی یک بیماری بسیار شایع است که افراد نمی توانند به درمان درستی برای آن دسترسی پیدا کنند.

یافته های جدید نشان می دهد که یوگا، بی خطر و به راحتی در دسترس است و می تواند علائم را برای برخی از افراد مبتلا به این اختلال بهبود ببخشد و در واقع یک ابزار ارزشمند در یک برنامه درمانی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس دیلی، در این مطالعه که در نشریه جاما به چاپ رسید، 226 زن و مرد مبتلا به اختلال اضطراب عمومی به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رهایی از استرس، یوگا تمرین کنید

برای رهایی از استرس، یوگا تمرین کنید