مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-09سياسي

آغاز رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران به میزبانی یزد


مدیر کل بیمه سلامت استان یزد از آغاز رزمایش سراسری بیمه سلامت ایران با مشارکت ادارات بیمه سلامت هفت استان کشورمان در یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل بیمه سلامت استان یزد از آغاز رزمایش سراسری بیمه سلامت ایران با مشارکت ادارات بیمه سلامت هفت استان کشورمان در یزد خبر داد.

دکتر سید محمد دریجانی در مراسم آغاز بکار این رزمایش که امروز چهارشنبه نوزدهم شهریورماه در سالن باقرالعلوم دانشگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد، تصریح کرد: رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران با مشارکت ادارت بیمه سلامت استان های قم، مرکزی، سمنان، گلستان، هرمزگان و خراسان شمالی به میزبانی اداره کل بیمه سلامت استان یزد برگزار می شود.

وی این رزمایش را در راستای ارزیابی نفوذ و بارگذاری اخبار و اطلاعات سازمان بیمه سلامت در خبرگزاری ها و رسانه های مجازی استانهای حاضر در این رزمایش ذکر کرد.

به گفته دریجانی، سازمان بیمه سلامت با توجه به الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات و فرآیندهای خود، تلاش دارد که اخبار و اطلاعات خود را با همکاری خبرگزاری ها و رسانه های مجازی در سریعترین زمان ممکن به اطلاع مخاطبان خود برساند.

وی در ادامه با اشاره به این که سازمان بیمه سلامت ایران در سال 96 از سوی وزارت ارتباطات نمره پنج را در زمینه سازمان الکترونیک کسب کرده بود، افزود: خوشبختانه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران به میزبانی یزد

آغاز رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران به میزبانی یزد