مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-09سياسي

145 تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه های گلستان شناسایی شد


مدیر امور منابع آب شهرستان گرگان و آق قلا از شناسایی 145 مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، امین عموزاد صبح امروز در دومین جلسه ستاد جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان گرگان اظهار کرد: 145 مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه های استان شناسایی و به مراجع قضایی ارسال شده است.

* صدور آزادسازی بیش از 100 مورد حریم رودخانه های گلستان وی با اشاره به صدور حکم آزادسازی بیش از 100 مورد از حریم رودخانه های استان تصریح کرد: از سال های قبل تاکنون 145 مورد تخلف در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه ها شناسایی و به مراجع قضایی ارسال شده است که برای بیش از 100 مورد حکم آزادسازی صادر شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان گرگان و آق قلا بر لزوم همکاری بیشتر پلیس انفال تاکید کرد و افزود: پلیس انفال متشکل از منابع طبیعی، شهرداری، آب منطقه ای، راهداری، جهادکشاورزی و محیط زیست است.

به گفته عموزاد؛ پلیس انفال موظف است هفته ای یک بار از ساخت و سازها بازدید کنند و گزارش تخلفات از مراجع قانونی تا حصول نتیجه پیگیری شود.

گفتنی است، شناسایی ساخت و سازی های غیرمجاز و تشکیل پرونده  قضایی در نخستین فرصت برای ارسال به دادگاه، ایجاد گشت مشترک پلیس انفال به صورت هفتگی، ایجاد گشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

145 تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه های گلستان شناسایی شد

145 تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه های گلستان شناسایی شد