مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-09اقتصادي

سرمایه گذاری در اصفهان تسهیل می شود/ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با اجرایی شدن سامانه G4B در یک ماه آینده سرمایه گذاری در استان اصفهان تسهیل می شود.

- سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تسهیل سرمایه گذاری در استان اصفهان اظهار داشت: متأسفانه سالهاست که فرایند سرمایه گذاری در استان اصفهان با دشواری همراه بوده است و همین امر در فرار سرمایه نقش داشته است.

وی افزود: اخیراً با همتی که به ویژه در بخش کشاورزی در احداث گلخانه ها انجام شده شاهد جذب سرمایه گذاری در استان اصفهان بودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در مدت 24 روز درخواست احداث گلخانه اجرایی می شود، گفت: در آینده نزدیک سرمایه گذران در بخش گلخانه می توانند در مدت 15 روز نسبت به احداث گلخانه اقدام کنند.

وی با اشاره به نهایی شدن برنامه آمایش استان اصفهان گفت: متناسب با این برنامه مشخص می شود که در هر بخشی چه صنایعی توسعه یابد.

قاضی عسگر اشاره ای هم به ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اصفهان داشت و افزود: این سامانه با هدف تسهیل در فرایند دریافت مجوزها و انجام سرمایه گذاری اجرایی می شود.

وی با اشاره به سامانه WWW.

G4B.

IR گفت: این سامانه نه تنها مرجعی برای صدور مجوز است بلکه پاسخگوی سوالات نیز خواهد بود و نسبت به ارائه مشاوره به فعالان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در اصفهان تسهیل می شود/ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در اصفهان تسهیل می شود/ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری