مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-09اقتصادي

نسخه الکترونیکی در 50 درصد از داروخانه های گلستان اجرا شده است


مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان گفت: نسخه الکترونیکی در 50 درصد از داروخانه های گلستان فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهراد کمانگری صبح چهارشنبه در حاشیه رزمایش سایبری سازمان بیمه سلامت در گفتگو با خبرنگاران استان اظهارکرد: نسخه الکترونیکی در 50 درصد از داروخانه های گلستان فعال شده است و تا تاریخ 9 آذر امسال باید 80 درصد مراکز خصوصی را زیر بار این طرح ببریم.

کمانگری اضافه کرد: تاکنون در 389 مطب پزشکی از مجموع 389 مطب و در 147 داروخانه از 201 داروخانه و تمام مراکز تصویربرداری این طرح اجرا شده است .

وی ادامه داد: در گذشته برای تایید داروهای گران قیمت از سامانه تایید دارو استفاده می شد که در حال حاضر سرویس های آن در نسخه الکترونیکی هم وجود دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان گفت: در نتیجه هم سرویس تایید دارو و هم نسخه الکترونیکی به داروخانه ها ارائه شده و نیازی به استفاده داروخانه ها از پنل بیمه استفاده وجود ندارد و به راحتی می توانند با سامانه های خود خدمات ارائه خدمت کنند.

وی ادامه داد: راه اندازی پایگاه اطلاعات بیمه شدگان کشور از سال 83 بر زمین مانده بود که با وجود تمام مشکلات این موضوع محقق شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان افزود: باید توجه داشت که در شرایط سخت اقتصادی نمی توان هر عمل جراحی را انجام داد در صورتی که این اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه الکترونیکی در 50 درصد از داروخانه های گلستان اجرا شده است

نسخه الکترونیکی در 50 درصد از داروخانه های گلستان اجرا شده است