مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-09ورزشي

فیفا: رونالدو فرصت های زیادی برای شکستن رکورد دایی دارد


سایت فدراسیون جهانی فوتبال به عبور کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از 100 گل ملی و نزدیک شدن به رکورد علی دایی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سایت فیفا بعد از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل سوئد با درخشش رونالدو، نوشت: رونالدو گل های شماره 100 و 101 ملی خود را مقابل سوئد به ثمر رساند.

او دومین بازیکنی است که به باشگاه صدتایی ها پیوسته است.

رونالدو اولین گل ملی خود را در دقیقه 93 و با یک ضربه سر روی ارسال لوییز فیگو در دقیقه 93 به ثمر رساند.

او در آن زمان 19 سال داشت و در نهایت این گل چیزی در بر نداشت چون پرتغال با نتیجه یک به 2 در بازی افتتاحیه یورو 2004 مقابل یونان شکست خورد.

16 سال بعد، شماره 7 پرتغال در دیدار مقابل سوئد به نقطه عطف بعدی دوران فوتبال خود رسید و تعداد گل های خود را به 100 و سپس 101 گل ملی رساند.

او تنها بازیکن فعال در باشگاه صدتایی ها نیست و علی دایی بازیکن شماره 10 تیم ملی ایران با 109 گل، تنها بازیکنی است که گل های بیشتری به ثمر رسانده است.

با در پیش بودن مسابقات قاره ای دیگر و همچنین بازی های جام جهانی 2022 قطر تا دو سال آینده، رونالدو فرصت های زیادی برای شکستن این رکورد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیفا در ادامه گزارش خود آنالیز دقیق و جالبی را از گل های رونالدو به این شرح ارائه داده است: * 17 گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیفا: رونالدو فرصت های زیادی برای شکستن رکورد دایی دارد

فیفا: رونالدو فرصت های زیادی برای شکستن رکورد دایی دارد