مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-09سياسي

«ضیافت اندیشه اساتید» مجازی شد اما تعطیل نه


مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان از اجرایی شدن برنامه مجازی «ضیافت اندیشه اساتید» در شرایط بروز کرونا خبر داد.

- حجت الاسلام سعید کاظمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با تاکید بر اینکه نمی توان به دلیل بروز بیماری برنامه ضیافت اندیشه اساتید مجازی برگزار شد، گفت: سه عنوان کارگاه با عناوین معرفت شناسی، سبک زندگی اسلامی و روشنفکری دینی صبح و بعداز ظهر برای اساتید بالینی و علوم پایه به صورت مجزا شکل گرفت.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه اساتید کارگاه با در نظرگرفتن نظرسنجی های سالهای گذشته انتخاب شدند، افزود: افتتاحیه جلسه هم اندیشی ضیافت اندیشه اساتید با موضوع فلسفه قیام امام حسین(ع) در عاشورا با حضور 60 نفر از اساتید برگزار شد و این برنامه روز گذشته با پایان کلاس ها پایان یافت.

وی از برپایی دوره های هم اندیشی دیگری برای همه اساتید خبر داد و با بیان اینکه برنامه ریزی برای اجرای این دوره ها در دهه پایانی صفر در حال انجام است گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان سال گذشته همچون سالهای قبل جزو دانشگاه های پیشرو و نمونه در برگزاری برنامه های ضیافت اندیشه اساتید انتخاب شد و مرکز هم اندیشی استادان نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه ها تقدیرنامه ای را به این دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ضیافت اندیشه اساتید» مجازی شد اما تعطیل نه

«ضیافت اندیشه اساتید» مجازی شد اما تعطیل نه