مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-09اقتصادي

افزایش تقاضا و قیمت گذاری غیرواقعی ثبات بازار موبایل را به هم زد


رییس اتحادیه صنفی فروش و خدمات انواع تلفن کاشان گفت: یکی از مهم ترین علل افزایش قیمت موبایل، افزایش تقاضای مردم برای خرید تلفن همراه برای شرکت فرزندانشان در کلاس های مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، فروشندگان موبایل در این شهر با بیان اینکه قیمت موبایل با مقداری کم و زیاد در اکثر مغازه ها به یک قیمت واحد رسیده است، دلیل افزایش قیمت گوشی را نوسان در بازار ارز و دلار دانسته و معتقدند این قیمت ها برای گوشی های هوشمند حباب است و قیمت واقعی آن ها نیست.

در روزهای اخیر خرید تلفن همراه برای مصرف کننده کاهش یافته است به طوری که به گفته فروشندگان موبایل با شیوع کرونا و قوت گرفتن آموزش های مجازی و آنلاین در دو هفته اخیر گوشی تلفن همراه 30 درصد گران شده است.

شرایط خرید گوشی برای خانواده ها فراهم نیست یکی از شهروندان کاشانی حاضر در بازار موبایل این شهر در ارتباط با استفاده از موبایل در آموزش مجازی برای فرزند خود می گوید: اکثر خانواده ها به خاطر شرایط اقتصادی نمی توانند گوشی هوشمند برای فرزند خود تهیه کنند و به نظر من دانش آموزان آموزش در فضای مجازی را جدی نمی گیرند و این ابزار بیشتر برای بازی کردن بچه ها است؛ اگر ما والدین به فرزندانمان کمک نکنیم ممکن است از دروس خود عقب بیافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضا و قیمت گذاری غیرواقعی ثبات بازار موبایل را به هم زد

افزایش تقاضا و قیمت گذاری غیرواقعی ثبات بازار موبایل را به هم زد