مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-09اقتصادي

48 هزار بیمار کرونایی زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند


مدیرکل روابط عمومی بیمه سلامت ایران گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون حدود 48 هزار نفر زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هاشمی صبح چهارشنبه در رزمایش سایبری سازمان بیمه سلامت ایران که به میزبانی یزد برگزار شد، اظهار داشت: 90 درصد هزینه های بستری و 70 درصد هزینه های آزمایشگاهی بیماران کرونایی تحت پوشش بیمه سلامت پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: محدودیت ها نیز در زمینه خدمات تشخیصی لغو شده به نحوی که در مواقع عادی دوره زمانی برای انجام سی تی اسکن 180 روز است اما نیاز ارائه این خدمت به بیمار کرونایی موجب شد این محدودیت ها را حذف کنیم.

هاشمی ادامه داد: شورای عالی بیمه سلامت با توجه به هزینه کمتر نگهداری از بیماران کرونایی در منزل و با توجه به تجربه مواردی بسیار موفق در این زمینه، مراقبت از فرد بیمار در منزل با تمام امکانات مراقبتی از جمله مراقبت پزشک و پرستار در قالب یک بسته اجرا کرد.

مدیرکل روابط عمومی بیمه سلامت بیان کرد: این اقدام علاوه بر کم شدن هزینه بستری، آزاد شدن تخت های بیمارستانی را برای ارائه خدمات به بیماران نیازمند به خدمات بیمارستانی را به دنبال دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح نسخه الکترونیک در 235 شهر کوچک خبر داد و گفت: این طرح از سال گذشته آغاز شده و تقریباً در نیمی از مراکز شهرهای ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 هزار بیمار کرونایی زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

48 هزار بیمار کرونایی زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند